Oral-B, PHILIPS i inni liderzy na Warsaw Dental Medica Show

Renoma Warsaw Dental Medica Show mówi sama za siebie. Już od siedmiu edycji wydarzenie przyciąga światowych liderów branży i stanowi platformę kontraktacyjną dla polskich oraz zagranicznych podmiotów. Ostatnia odsłona wydarzenia odbyła się w dniach 5-7 września 2024 roku. Okazała się frekwencyjnym sukcesem.

Analitycy już od miesięcy sygnalizują pomyślne perspektywy dla branży stomatologicznej i medycyny estetycznej. Z roku na rok prognozowane są wzrosty pochodzące nawet pod dziesięć procent. To więc doskonały moment do inwestycji w rozwój i rozbudowywanie marek własnych. Z takiego założenia wyszli odwiedzający siódmej edycji Warsaw Dental Medical Show, które odbyło się w Ptak Warsaw Expo w dniach 5-7 września 2024 roku.

Innowacje od liderów branży na Warsaw Dental Medica Show. Wśród nich Oral-B, PHILIPS i inni

Każda kolejna edycja Warsaw Dental Medica Show przyciąga coraz większe grono specjalistów i znanych marek działających w branży. Nie dziwi to, bowiem wydarzenie potwierdziło swoją skuteczność kontraktacyjną i zintegrowało wiele biznesów, przyczyniając się do rozbudowy sieci kontaktów profesjonalnych.

Te międzynarodowe targi oraz kongres stomatologii i medycyny estetycznej są miejscem prezentacji innowacyjnych rozwiązań i systemów, które podbijają nie tylko krajowy rynek, ale i zagraniczne. Jest to możliwe dzięki obecności liderów sektora, którzy swoją sieć handlową rozbudowali na całym świecie.

W gronie wystawców Warsaw Dental Medica Show znaleźli się między innymi Oral-B, PHILIPS, Dental ID, EUROMED, DIPLOMAT DENTAL SOLUTIONS, Dental Expert, Getwell, NEVADENT, SEYSSO, Tag Technology, IZODENT, 3D Phoenix, OEX, GRAND ORTHO, ELAVON, AT&M Biomaterials, MY INDUSTRY Adeel Ahmed, Creative Lab czy UAB Kermeta & CO.

Wystawców było jednak o wiele, wiele więcej i co edycja ich liczba stale się powiększa.

Pozycjonowanie się w sektorze marek premium podczas Warsaw Dental Medica Show

Warsaw Dental Medica Show to wydarzenie, które zgromadziło lekarzy stomatologów, medycyny estetycznej, właścicieli klinik i gabinetów stomatologicznych, techników, asystentów, higienistów oraz przedstawicieli handlowych w branży medycznej i medycyny estetycznej. Spragnieni byli oni innowacji i to zagwarantowali im obecni podczas eventu producenci i dystrybutorzy urządzeń i sprzętu do gabinetów stomatologicznych, materiałów i akcesoriów stomatologicznych, oprogramowania dla stomatologii cyfrowej, jak również dystrybutorzy urządzeń i sprzętu dla pracowni protetycznych, wyposażenia gabinetów dentystycznych czy odzieży medycznej.

Tak duże zgromadzenie specjalistów danej dziedziny w jednym miejscu i czasie (a było ich aż 13860) nie mogło ujść uwadze mediów. Obecność takich partnerów medialnych, jak „Magazyn Stomatologiczny”, „Med Tour Press International”, „Med Tube”, „Nowy Gabinet”, „Optdent”, „PZWL”, „Stomatologia”, „Stomatologia Współczesna”, „Sztuka Implantologii”, „TPS”, „Technik Dentystyczny”, „Aestetica”, „Asystentka i Higienistka” czy „Dental Estetic” pozwoliła na zwiększenie rozpoznawalności obecnych podczas wydarzenia podmiotów i pozycjonowała je w gronie marek premium otwartych na międzynarodowe kontraktacje.

POZNAJ PTAK WARSAW EXPO

youtube play button
youtube play button
youtube play button

VII Międzynarodowy Kongres Branży Stomatologicznej, czyli trzy wydarzenia w jednym

O warstwę edukacyjną Warsaw Dental Medica Show zadbali prelegenci VII Międzynarodowego Kongresu Branży Stomatologicznej. Były to tak naprawdę trzy wydarzenia w jednym. VII Kongres Stomatologii odbył się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Eksperci rozmawiali podczas niego o endodoncji, implantologii oraz diagnostyce rentgenowskiej.

Odbywał się również VII Kongres Eduasyst, czyli wydarzenie skierowane do asysty stomatologicznej oraz higienistek. Podczas niego specjaliści dyskutowali na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w motywacji pacjenta, airflowingu w zarządzaniu biofilmem jamy ustnej oraz budowaniu relacji i efektywnej komunikacji z pacjentem. Przez wszystkie trzy dni wydarzenia uczestnicy mogli również skorzystać z panelu Prezentacji Wystawców. Za prelekcje odpowiadali między innymi Polska Akademia Rozwoju Osobistego, Dent’s Play, XDENTAl, DNA Architekci, 3D Phoenix czy Seliga Optical.

Warsaw Dental Medica Show zintegrowało branżę. Dołącz do kolejnej edycji wydarzenia. Więcej szczegółów wkrótce na dentalmedicashow.pl.

Partnerami Warsaw Dental Medica Show byli PTS, DIPLOMAT DENTAL SOLUTIONS, EUROOMED, Oral-B.