Wykorzystaj swoją obecność na targach!

Warsaw Dental Medica Show zainauguruje okres konferencji i targów w branży stomatologicznej w roku 2021. To szczególnie ważny rok, biorąc pod uwagę minione 12 miesięcy naznaczone pandemią COVID-19 i praktycznie całkowitym zastojem w tego typu wydarzeniach. Szczególnie istotne w tej sytuacji będzie odpowiednie przygotowanie się do zbliżających targów, aby zaoszczędzić sobie pieniędzy oraz zbędnego stresu. Od czego więc zacząć?

Jakiego potrzebujesz stoiska?

Wszystko zależy od posiadanego asortymentu i planu na targi. Jeśli chcesz prezentować wyposażenie gabinetu stomatologicznego warto zadbać o odpowiednie oświetlenie i otwartość stoiska tak, aby sprzęty były łatwo dostępne dla zwiedzających. Podobnie jest we wszystkich przypadkach, czy będą to środki higieny, odzież bądź inne produkty dentystyczne – potrzebują określonych elementów zabudowy. Na wsparcie w tym aspekcie możecie liczyć z naszej strony, dzięki doświadczeniu nabytemu w trakcie organizacji setek imprez z różnych branż, doradzimy najlepsze rozwiązania.

Nie zapominaj o…

Często w wirze organizacyjnym wypadają nam z głowy najbardziej oczywiste kwestie, które mają kolosalny wpływ na końcowy odbiór. Co z tego, że Twoje sprzęty będą wyglądać rewelacyjnie na stoisku, jeśli potencjalny kupiec z gabinetu stomatologicznego nie będzie mógł sprawdzić jak działają przez brak prądu? Są to kwestie z pozoru banalne, ale mające ogromne znacznie.

Identycznie sprawa ma się z miejscem do spotkań. Targi mają to do siebie, że z natury są głośnym wydarzeniem – nagłośnienie na stoiskach, sceny, konferencje i szmery rozmów nie są korzystnymi warunkami do prowadzenia owocnych rozmów biznesowych. Przygotowanie dobrze wyposażonego zakątka do takich negocjacji z pewnością dobrze wpłynie na Twoją sprzedaż.

Zaproś na swoje stoisko!

Warsaw Dental Medica Show już od pierwszej edycji cieszy się liczną grupą odwiedzających branżowych na targach, niezbędnych dla wystawców. Lekarze stomatolodzy, właściciele i menadżerowie klinik oraz gabinetów, asystenci i higienistki stomatologiczne, a tak naprawdę przedstawiciele całej branży dentystycznej uczestniczą rokrocznie w szerokim i bardzo merytorycznym programie konferencji, a co za tym idzie odwiedzają także wystawę.

Oprócz wiedzy zdobywanej podczas paneli nasi odwiedzający szukają nowości i sprzętu niezbędnego do ich pracy. To idealna okazja aby zainteresować swoimi produktami profesjonalistów z branży, a żeby tak się stało należy zadbać o odpowiednią komunikację przed eventem, którą wspieramy także swoimi kanałami. Premiery, prezentacje, możliwość rozmowy ze specjalistą, rabaty i wszelkie aktywności przygotowywane na targi to informacje, którymi warto podzielić się zarówno przed jak i w trakcie targów!

Zadbaj o swojego klienta

Gdy na twoim stoisku pojawi się potencjalny klient należy się nim odpowiednio zaopiekować. Nie pozwól aby poczuł się zagubiony bądź zignorowany – to ważne aby dobrze oszacować liczbę pracowników zaangażowanych w targi, szczególnie przy dużym natężeniu ruchu, jakie ma miejsce podczas targów stomatologicznych Warsaw Dental Medica Show. Odpowiednie materiały promocyjne, pokazy możliwości sprzętu, a także umiejętne przekazanie informacji o własnych produktach to prosta droga do sukcesu targowego.